Розгляд звернень регулюється положеннями Закону України «Про звернення громадян».
Звернення – це викладена в письмовій або усній формі пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга.
Керівництво Одеського державного університету внутрішніх справ приймає до розгляду у встановленому порядку письмові звернення громадян, в яких в обов’язковому порядку має бути зазначено наступне:
- адресат: ректор Одеського державного університету внутрішніх справ;
- прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання громадянина;
- адреса електронної пошти (для надсилання відповіді при поданні електронного звернення), відомості про інші засоби зв’язку;
- суть порушеного питання;
- підпис заявника та дата.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.
Звернення розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження. У разі необхідності строк розгляду може бути продовжено до сорока п’яти днів.
Звернення може бути надіслано до Одеського державного університету внутрішніх справ:
- на поштову адресу: вул. Успенська, 1, м. Одеса, 65014;
- на адресу електронної пошти: vdz@oduvs.edu.ua; oduvsofficial@gmail.com;
- передано особисто за адресою: провулок Сабанський, 4, м. Одеса, 65014, попередньо зателефонувавши за номером 048 702 50 61.
Звернення може бути написане від руки або надруковане та повинно відповідати вимогам до оформлення звернень. Електронне звернення може бути оформлене в довільній формі або за наданою формою електронного звернення.
Інформацію про надходження, реєстрацію та розгляд звернення можна дізнатися за телефоном: 048 702 50 61 – відділ документування службової діяльності.
Зразок звернення
Зразок звернення
Переглянути більшеФорма електронного звернення
Форма електронного звернення
Переглянути більшеЗвіти про стан розгляду звернень громадян