Для громадян

Розгляд звернень регулюється положеннями Закону України «Про звернення громадян».

 

Звернення – це викладена в письмовій або усній формі пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга.

 

Керівництво Одеського державного університету внутрішніх справ приймає до розгляду у встановленому порядку письмові звернення громадян, в яких в обов’язковому порядку має бути зазначено наступне: 

 

  • адресат: ректор Одеського державного університету внутрішніх справ;

 

  • прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання громадянина;

 

  • адреса електронної пошти (для надсилання відповіді при поданні електронного звернення), відомості про інші засоби зв’язку;

 

  • суть порушеного питання;

 

  • підпис заявника та дата.

 

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

 

Звернення розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження. У разі необхідності строк розгляду може бути продовжено до сорока п’яти днів.

 

Звернення може бути надіслано до Одеського державного університету внутрішніх справ:

 

  • на поштову адресу: вул. Успенська, 1, м. Одеса, 65014;

 

 

  • передано особисто за адресою: провулок Сабанський, 4, м. Одеса, 65014, попередньо зателефонувавши за номером 048 702 50 61.

 

Звернення може бути написане від руки або надруковане та повинно відповідати вимогам до оформлення звернень. Електронне звернення може бути оформлене в довільній формі або за наданою формою електронного звернення.

 

Інформацію про надходження, реєстрацію та розгляд звернення можна дізнатися за телефоном: 048 702 50 61 – відділ документування службової діяльності.

Зразок звернення

Переглянути більше

Форма електронного звернення

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за перший квартал 2021 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за два квартали 2021 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за три квартали 2021 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за чотири квартали 2021 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за перший квартал 2022 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за два квартали 2022 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за три квартали 2022 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за чотири квартали 2022 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за перший квартал 2023

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за два квартали 2023 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за три квартали 2023 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за чотири квартали 2023 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за перший квартал 2024 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за два квартали 2024 року

Переглянути більше

Звіт про стан розгляду звернень громадян за три квартали 2024 року

Переглянути більше