ЗАХИСТ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ: РОЗГЛЯД СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦ...

ЗАХИСТ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ: РОЗГЛЯД СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У РЕАГУВАННІ ПОЛІЦІЇ НА ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

news-photo

 

Сьогодні, 1 березня 2024 року, доцентом кафедри адміністративної діяльності поліції Оленою Крижановською проведено практичне бінарне заняття із курсантами 101-го навчального взводу факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції з навчальної дисципліни «Адміністративно-юрисдикційна діяльність поліції» на тему «Адміністративно-юрисдикційна діяльність поліції щодо розгляду та вирішення звернень громадян» із запрошенням начальника сектору моніторингу відділу поліції №2 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області підполковника поліції Миколи Ткаченка.

 

 

Згідно ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

 

Звернення громадян до Національної поліції є важливим елементом будь-якого суспільства, спрямованого на забезпечення громадської безпеки та правопорядку. Цей процес відіграє ключову роль у взаємодії між поліцією та громадою, сприяючи підтримці законності та розв’язанню конфліктів. Важливою складовою є вдосконалення системи зворотного зв’язку між поліцією та громадянами з метою створення спільної відповідальності за безпеку суспільства.

 

 

Під час заняття Микола Ткаченко акцентував увагу на правовій основі діяльності НПУ щодо розгляду та вирішення звернень громадян,  особливостях, порядку та термінах розгляду звернень громадян у підрозділах НПУ, а також відповідальності поліцейських за порушення законодавства про звернення громадян.

 

Під час заняття акцент був зроблений на розумінні процедури прийому, розгляду, аналізу та вирішення звернень громадян, включаючи важливі аспекти якісної комунікації та підтримки громадян у складних ситуаціях. Здобувачі вищої освіти ознайомились із нормативно-правовою базою, вивчили практичні прийоми та методи роботи з різними категоріями звернень, такими як заяви, клопотання та скарги.

 

 

Важливо відзначити, що проведене заняття надало курсантам можливість поглибити розуміння етичних та правових аспектів роботи з зверненнями громадян, а також викликати у них свідомість щодо важливості професійного та емпатичного ставлення до громадян у процесі вирішення їх проблем та конфліктів.