РОБОЧА ЗУСТРІЧ ГАРАНТІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГР...

РОБОЧА ЗУСТРІЧ ГАРАНТІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ

news-photo

В Одеському державному університеті внутрішніх справ здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 262 «Правоохоронна діяльність».

 

Важливою складовою якісної реалізації будь-якої освітньої програми безсумнівно є врахування точок зору представників академічної спільноти – освітян та науковців з інших наукових закладів та закладів вищої освіти.

 

 

З метою модернізації та якісної реалізації освітньо-професійної програми «Правоохоронна діяльність» другого (магістерського) рівня вищої освіти за ініціативою гаранта – кандидата юридичних наук, професора Сергія Албула була організована чергова робоча зустріч з представниками академічної спільноти.

 

У зустрічі взяла участь гарант освітньо-професійної програми «Правоохоронна діяльність» другого (магістерського) рівня вищої освіти, доцент кафедри кримінального право Національного університету «Одеська юридична академія» кандидат юридичних наук, доцент Ірина Горбачова.

 

Під час робочої зустрічі гарантами було проаналізовано наявні освітньо-професійні програми «Правоохоронна діяльність» другого (магістерського) рівня вищої освіти Одеського державного університету внутрішніх справ та Національного університету «Одеська юридична академія», перелік та зміст вибіркових освітніх компонентів, було зосереджено увагу на актуальних аспектах підготовки сучасних правоохоронців в умовах воєнного стану.

 

Наголошено, що освітньо-професійні програми «Правоохоронна діяльність» другого (магістерського) рівня вищої освіти відображають сучасні виклики до фахової підготовки працівників правоохоронних органів, відповідають вимогам практичного спрямування навчання та дозволяють забезпечити якісну підготовку магістрів у галузі знань 26 «Цивільна безпека» за спеціальністю 262 «Правоохоронна діяльність».

 

Учасниками робочої зустрічі прийнято рішення про подальшу постійну співпрацю з питань модернізації та вдосконалення освітньо-професійних програм.