Поліцейський квест: захист результатів навчальної ...

Поліцейський квест: захист результатів навчальної практики майбутніх працівників кримінальної поліції

news-photo

 

Відповідно до вимог Порядку проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, що належать до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом МВС України від 18.09.2024 р. № 634, в Одеському державному університеті внутрішніх справ пройшов захист результатів навчальної практики у курсантів 3-го курсу навчально-наукового інституту підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції НПУ у формі поліцейського квесту.

 

Захист результатів навчальної практики у формі поліцейського квесту є дієвим засобом перевірки теоретичних знань та набутих практичних навичок, які необхідні здобувачам вищої освіти у подальшій професійній діяльності. В основу проведення поліцейського квесту покладено ситуаційний метод, змістовну частину якого спрямовано на опанування здобувачами алгоритму дій, пов’язаного з реалізацією своїх службових завдань у ролі працівника оперативного підрозділу Національної поліції.

 

 

Мета поліцейського квесту передбачає повне занурення в сюжетну лінію, що ґрунтується на змісті конкретних сучасних фабул службової діяльності й на виконанні активних дій, спрямованих на досягнення мети завдання та прийняття рішення на основі аналізу ситуації.

 

 

Захист результатів навчальної практики складався у два етапи: перший – під час якого членами комісії перевірялися макети справ, підготовлених курсантами під час навчальної практики, а також оцінювався рівень їх теоретичних знань. Другий етап складався саме з поліцейського квесту, розробленого науково-педагогічними працівниками кафедри оперативно-розшукової діяльності спільно з представниками Управління карного розшуку ГУНП в Одеській області.

 

 

Курсантам було запропоновано фабули умовних кримінальних правопорушень, де на локаціях, в умовах реального професійного середовища їм пропонувалося провести необхідні оперативно-розшукові заходи щодо встановлення осіб, подій та фактів, які мають значення для вирішення завдань оперативно-розшукової діяльності. 

 

 

Після завершення виконання завдань курсанти представили членам комісії свої напрацювання у вигляді документів – планів, постанов, пояснень, рапортів, довідок, завдань, орієнтувань, схем, фотоматеріалів тощо.

 

Підводячи підсумки та надаючи оцінку, члени комісії відмітили, що поліцейський квест, як інтерактивна освітня технологія, дає можливість перевірити отримані здобувачами під час проходження стажування навички оперативно-розшукової діяльності та їх компетентності в різноманітних ситуаціях, наближених до реальних.