Навчання має бути цікавим: історико-літературний квест з оперативно-розшукової діяльності
![news-photo](/_next/image?url=%2Fapi%2Fimages%2FgetImage%3Fimgsrc%3D%252Fuploads%252Fmedium_cover_b8ecafa677.jpg&w=2048&q=100)
Історія Одеси пов’язана з багатьма цікавими фактами. Крім цього, Одеса завжди славилася своїми розшуковцями та літераторами. Чи можна поєднати все це в освітньому процесі?
До чергової частини відділу поліції надійшли повідомлення про вчинення декількох кримінальних правопорушень. До справи долучаються курсанти 2 курсу факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції.
![](/api/images/getImage?imgsrc=%2Fuploads%2F1_a795abd040.jpg)
Так починається історико-літературний поліцейський квест, організований науково-педагогічним складом кафедри оперативно-розшукової діяльності факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції університету.
З метою набуття майбутніми правоохоронцями практичних навичок проведення оперативно-розшукових заходів науково-педагогічним складом кафедри оперативно-розшукової діяльності факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції було організовано та проведено історико-літературний поліцейський квест для курсантів 203 взводу з навчальної дисципліни «Оперативно-розшукова тактика».
![](/api/images/getImage?imgsrc=%2Fuploads%2F2_6af4e98609.jpg)
Заняття проводив професор кафедри кандидат юридичних наук, професор Сергій Албул. У занятті брав участь заступник начальника відділу УКР ГУНП в Одеській області підполковник поліції Ян Гангало.
Завдання квесту мали не тільки практичне спрямування, але й пізнавальний характер. Навчальний взвод було поділено на три малокомплектні групи, кожна з яких отримала окреме завдання. За умовними фабулами, які курсанти отримували шляхом жеребкування, вони мали виконувати оперативно-розшукові заходи для встановлення певних фактів, виявлення місцезнаходження осіб та об’єктів тощо.
![](/api/images/getImage?imgsrc=%2Fuploads%2F3_6b3b5c3775.jpg)
Всі завдання були пов’язані з історією Одеси, її архітектурними та літературними пам’ятками. Слід зазначити, що учасники груп успішно впоралися із завданням.
Після завершення першого етапу квесту курсанти мали здійснити оформлення отриманих результатів у вигляді службових документів.
Наприкінці заняття було здійснено спільне обговорення процесу виконання та результатів квесту.
![](/api/images/getImage?imgsrc=%2Fuploads%2F4_23da8da4fb.jpg)