Навчання має бути цікавим: історико-літературний к...

Навчання має бути цікавим: історико-літературний квест з оперативно-розшукової діяльності

news-photo

Історія Одеси пов’язана з багатьма цікавими фактами. Крім цього, Одеса завжди славилася своїми розшуковцями та літераторами. Чи можна поєднати все це в освітньому процесі?

 

До чергової частини відділу поліції надійшли повідомлення про вчинення декількох кримінальних правопорушень. До справи долучаються курсанти 2 курсу факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції.

 

 

Так починається історико-літературний поліцейський квест, організований науково-педагогічним складом кафедри оперативно-розшукової діяльності факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції університету.

 

З метою набуття майбутніми правоохоронцями практичних навичок проведення оперативно-розшукових заходів науково-педагогічним складом кафедри оперативно-розшукової діяльності факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції було організовано та проведено історико-літературний поліцейський квест для курсантів 203 взводу з навчальної дисципліни «Оперативно-розшукова тактика».

 

 

Заняття проводив професор кафедри кандидат юридичних наук, професор Сергій Албул. У занятті брав участь заступник начальника відділу УКР ГУНП в Одеській області підполковник поліції Ян Гангало.

 

Завдання квесту мали не тільки практичне спрямування, але й пізнавальний характер. Навчальний взвод було поділено на три малокомплектні групи, кожна з яких отримала окреме завдання. За умовними фабулами, які курсанти отримували шляхом жеребкування, вони мали виконувати оперативно-розшукові заходи для встановлення певних фактів, виявлення місцезнаходження осіб та об’єктів тощо.

 

 

Всі завдання були пов’язані з історією Одеси, її архітектурними та літературними пам’ятками. Слід зазначити, що учасники груп успішно впоралися із завданням. 

 

Після завершення першого етапу квесту курсанти мали здійснити оформлення отриманих результатів у вигляді службових документів. 

 

Наприкінці заняття було здійснено спільне обговорення процесу виконання  та результатів квесту.