• Українська
  • English
×

Правильний вибір професії – запорука успішного майбутнього

21 березня 2018 року представники Одеського державного університету внутрішніх справ зустрілися з учнями старших класів загальноосвітньої школи №63 міста Одеси.

Процес професійного самовизначення особистості в нових соціально-економічних умовах складний і багатогранний, тому сьогодні, як ніколи, гостро постає проблема підвищення актуальності професійної орієнтації в навчально-виховному процесі.

Вибір професії — один з головних життєвих виборів, який здійснює людина в юному віці. Він має велике значення як для самої людини, так і для суспільства. Вибір професії — це, по суті, вибір життєвого шляху, вибір майбутнього.

Тож, цього дня представники вишу розповіли про переваги навчання в Одеському державному університеті внутрішніх справ та складові підготовки висококваліфікованих юристів та фахівців для підрозділів Національної поліції України.

Перш за все – це кадровий потенціал (науково-педагогічний склад), який працює у виші: 27 докторів наук (із них 22 професора) та 133 кандидати наук (із них 75 доцентів та 6 старших наукових співробітників). Крім наукових досягнень, більшість працівників мають значний досвід роботи в практичних підрозділах: судових та правоохоронних органах, що вкрай важливо для підготовки майбутніх юристів.

Друге – це навчально-методичне, матеріально-технічне забезпечення навчального процесу та високий рівень практичної підготовки.

Третє – це культурно-виховна та спортивно-масова робота, яка в ОДУВС перебуває на найвищому рівні, адже студенти та курсанти постійно займають призові місця у різноманітних спортивних змаганнях та творчих конкурсах.

Під час зустрічі з випускниками учням була надана детальна інформація про напрями підготовки фахівців, за якими здійснюється набір у 2018/2019 навчальному році та про організацію навчально-виховного процесу в університеті.

Подібні заходи є дуже корисними, адже вони допомагають шкільній молоді краще зрозуміти особливості професії правоохоронця та сприяють професійному самовизначенню учнів.

Перейти до вмісту