• Українська
  • English
×

Інформаційно-просвітницька лекція «Роль закладів освіти у протидії булінгу та насильству щодо дітей»

Одеський державний університет внутрішніх справ приділяє значну увагу організації та проведенню профілактичних заходів з учнями загальноосвітніх закладів у сфері забезпечення прав, інтересів та безпеки дітей, запобігання правопорушенням, недопущення фактів жорстокого поводження та булінгу у дитячому середовищі.

ivakapro11 жовтня на запрошення керівництва Одеської загальноосвітньої школи №1 в рамках Місячника протидії булінгу та насильству «Зупинимо булінг разом» завідувачем кафедри адміністративного права та адміністративного процесу, тренеркою Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна» Оленою Ковальовою спільно з представником Управління забезпечення прав людини Національної поліції України Іваном Рожкованом за підтримки начальника відділу ювенальної превенції Віталія Капуляка було проведено інформаційно-просвітницьку лекцію для класних керівників на тему «Роль закладів освіти у протидії булінгу та насильству щодо дітей».

Тема виявилась актуальною та болючою. Педагогам було роз’яснено сучасні тенденції у правовому забезпеченні запобігання та протидії булінгу, жорстокого поводження з дітьми, зокрема домашнього насильства, акцентовано увагу на повноваженнях закладів середньої освіти щодо протидії цим суспільно-негативним явищам, запропоновано алгоритми запобігання та протидії булінгу задля створення безпечного шкільного середовища.

vaprolyayaichvaproКерівництво школи висловило вдячність за важливу та актуальну інформацію, надані методичні рекомендації для проведення занять з учнями та висловило сподівання на подальшу співпрацю, зокрема участь курсантів Одеського державного університету внутрішніх справ у проведенні інформаційно-просвітницьких та профілактичних заходів для учнів школи.

Тільки завдяки синергії науки та практики можлива якісна підготовка майбутніх правоохоронців, ефективне забезпечення прав і свобод людини та створення безпечного середовища для дітей.

Перейти до вмісту