• Українська
  • English
×

Академічна доброчесність – як стратегічний напрям розвитку науки та головна умова забезпечення якості вищої освіти в університеті

В Одеському державному університеті внутрішніх справ академічна доброчесність розглядається в якості стратегічного напрямку розвитку науки та як обов’язкова умова забезпечення якості вищої освіти. Науково-педагогічний склад університету, Гаранти освітніх програм, аспіранти, ад’юнкти та курсанти із задоволенням беруть участь у заходах, спрямованих на поширення знань про норми академічної доброчесності. Правила дотримання академічної доброчесності систематично пропагуються та поширюються серед особового складу університету, курсантів, студентів, аспірантів та докторантів, обговорюються у соціальних мережах та у колективах підрозділів.

izobrazhenie_viber_2020-07-15_10-22-11izobrazhenie_viber_2020-07-15_10-37-09У рамках дотримання зазначеної стратегії особовий склад університету систематично бере участь у заходах, спрямованих на популяризацію академічної доброчесності. Зазначена інформація обговорюється на факультетах, кафедрах і у інших підрозділах університету.

Так, 08 липня науково-педагогічні працівники, Гаранти освітньо-наукових та освітніх програм, аспіранти, ад’юнкти та студенти взяли участь у вебінарі  «Академічна доброчесність – запорука успішного розвитку науки і держави» за участю голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Сергія Квіта.

Співробітники ОДУВС із задоволенням слухали доповідь Сергія Квіта «Академічна доброчесність як чинник якості освіти», де ознайомилися із роллю, функціями та можливостями Національного агентства у формуванні та дотриманні норм академічної етики у суспільстві.

izobrazhenie_viber_2020-07-15_10-45-13makvovij_page-0001Не залишилася без уваги доповідь Тетяни Ярошенко «Наукова етика та академічна свобода: виклики часу та ризики ціннісної трансформації». Великий інтерес виник у співробітників ОДУВС щодо доповідей Юлії Глачевської «Академічна доброчесність в університеті: нормативно-правове регулювання, технологічні рішення, популярізація» та Ірини Тихонкової «Академічна етика vs наукометрія».

Після участі у вебінарі, в групах соціальної мережі між науково-педагогічним складом, аспірантами та курсантами відбулися жваві обговорення заходу, а найбільш активні учасники вебінару отримали сертифікати. Зазначена інформація обговорюється на факультетах, кафедрах, у аспірантурі та докторантурі, а також у інших підрозділах університету.

0001a376-cb56-4164-b1f6-088432371ed6 6b815b48-9e5f-4ed7-874c-f0e3438b3187 7b3eb8bf-098c-40dd-acbe-893361698ba3 553b3ce5-11fb-489f-8a0e-e791cfe00076 2512ae1a-06d3-429f-9fc2-24606c2cf7a1 a23cc2e6-c2f5-4b95-862c-906f146f0a94 bb410350-bf2f-4dc1-9008-21e6eafd0191 dbddf57c-1fb1-4c3f-aefc-72e6f6d4b305 e63c6b46-7022-49ea-9bba-9d143912ce37

 

izobrazhenie_viber_2020-07-15_10-46-49izobrazhenie_viber_2020-07-15_10-49-02bsvvyilz_page-0001zoegbydd-1-_page-0001albul-sertifikat-akad-dobrochesnist-2020_page-0001

Перейти до вмісту